News: Everything You Need to Know About Bed Bugs

Everything You Need to Know About Bed Bugs

Everything You Need to Know About Bed Bugs

If you've ever had even the slightest encounter with bed bugs, you know they are the most feared, nastiest vermin in New York City, as well as other closely populated spaces (re: college dorms). The latest nasty bit of news on the topic concerns clothing retailer Hollister- their flagship Soho store was shut down for three days for infestation.

Everything You Need to Know About Bed Bugs

Bed bugs are a horrible epidemic simply because they a huge pain in the ass: they enter your home invisibly, they feed on you, and they are damn hard to get rid of. Washing and cleaning every single inch of your house just ain't gonna do it.

If you are unlucky enough to be plagued by bed bugs (or suspect you may be), Apartment Therapy has compiled an in-depth guide to infestation. Read up.

Image credit.

3 Comments

I have had these BB N I called exterminator he came 5x every other week N did a TERRIBLE JOB. Now I have these tiny white dots ..N little white bugs with a black spot on them, N little black bugs as well, and Im losing my effin mind here. I cannot live like this. I feel bugs on me allday N allnight. I think there in my hair, nose, mouth, under my gums N under armpits, all over clothes N skin , cuz Im seriously going crazy. I vant deal with this shit anymore. Im really at the end of my rope N dont see a way out. I never, EVER thought a fucking insect would be the end of me. But Im seriously considering the unimaginable . But I cannot give up. I hope that statment is true. !!!...???...

I cannot sleep, Iv lost 30 lbs.in past 6 months, this is NOT A JOKE AND IM NOT CRYING WOLF FOR HELP I DONT NEED, THIS IS SERIOUS AS A HEARTATTACK N I NEED HELP. My brother thinks Im insane, my Dr.s do not know what is going on. I have thought these things were everything from parasites or mites on my skin or some kind of micro worms or something, to bedbugs, to lice, scabbies, pepper bugs, and then believed my brother and thought I was just imagining them cuz of my BB ordeal. Well they are as real as the day is long, N it is even longer wen U cannot sleep cuz U feel bugs all over YOURSELF N THINK THER ALL OVER UR APARTMENT !!!

Im begging for help here people, Im completely N totally out of funds, I have only about 500$ left in my bank account. I have tried ALMOAT EVERYTHING UNDER THE SUN from diametacious earth (food grade), to rubbing alcohol N bleach, salt, wahing, Drying, N repeat, Exterminators...ect.ect. I do NOT KNO WAT ELSE TO DO EXCEPT LIKE MY APARTMENT UP IN A BLAZE OF DEFEAT. BUT I WILL NOT BE DEFEATED, SO IM BEGGING PEOPLE TO HELP ME KILL THESE THINGS FOREVER. N HOPEFULLY SOON. Cuz I seriously doubt I can take much more or fight much longer, but I will try, and am open to just about any suggrstions, whether reasonable or possibly even other !!!

Share Your Thoughts

  • Hot
  • Latest